III. Jornada sobre “RETOS Y OPORTUNIDADES PARA LOS/AS CRIMINÓLOGOS/AS DEL SIGLO XXI.///KRIMINOLOGOENTZAKO AUKERAK ETA ERRONKAK XXI III. Jardunaldiak

La Asociación Vasca de Criminólogos-Kriminologoen Euskal Elkartea (AVC-KEE) y el Instituto Vasco de Criminología-Kriminologiaren Euskal Institutoa (IVAC-KREI), de la UPV/EHU, organizan la “III. Jornada sobre “RETOS Y OPORTUNIDADES PARA LOS/AS CRIMINÓLOGOS/AS DEL SIGLO XXI. MODELOS Y ESTRATEGIAS PREVENTIVAS CONTRA LA RADICALIZACIÓN YIHADISTA EN LA SOCIEDAD Y EN PRISIONES”. Dicha Jornada tendrá lugar el día 22 de marzo en el Auditorio “Antonio Beristain” (Centro Carlos Santamaría. Plaza Elhuyar 2, 20018 Donostia-San Sebastián).

Plazo de inscripción:26/02/2018  al  20/03/2018

.

Hurrengo martxoaren 22an, Kriminologoen Euskal Elkarteak (KEE) eta kriminologoen Euskal Institutoa (KREI), Donostiako Elhuyar Plazan 2, Karlos Santa Maria Zentroan, Antonio Beristain Aretoan, “KRIMINOLOGOENTZAKO AUKERAK ETA ERRONKAK XXI. MENDEAN: ERRADIKALIZAZIO YIHADISTARAKO EREDUAK ETA ESTRATEGIA PREBENTZIALAK” III. Jardunaldiak ospatuko ditugu.

Inskripzio epea: Otsailak 26tik martxoak  20 arte.